Bu günün adı yalnızlık

Bu gün senin olmadığın
Bir yerde uyandım.
Görmeni istemeyeceğim düşler görerek.
Üzerim de sanki ateşten bir gömlek
Her hareketimde beni daha çok yakan
Geçmiş bir doğum gününden
Senden hatıra kalan.

Düşümde gördüğüm,
Senden kalan bir yıkıntı
Benden kaçıp, saklandığın bir sığıntı.
Sana ulaşmaya çalışıyor
Peşinden yana yakıla koşuyorum.
Daha önce duymadığım 
Bir korku duyuyorum..

Yorulduğumun farkına varıyor,
Dizlerimin üstüne çöküyorum.
İzini sesini kaybediyor,
Nefes nefese kalıyorum..

Etrafımdaki binalar yıkılıyor
Damlarındaki kuşlar kaçıyor..
Sokak lambaları üstüme düşerken,
Karanlığın ortasında kalıyorum..
Kendimi çağresiz hissederken,
Senin olmadığın bir yerde
Görmeni istemeyeceğim düşlerle
Uyanıyorum..
Ben bugününi adını 
Yine yalnızlık koyuyorum..

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder

Geribildirimleriniz değerlidir..